پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 119908
شيوه‌ به دام انداختن دختران جوان توسط داعش
تاریخ انتشار : 1393/10/03 08:10:08
نمایش : 1970
در گزارش‌‌هاي منتشر شده در پايگاههاي خبري و منابع مطبوعاتي برخي شيوه‌‌هاي مورد استفاده داعش براي جذب دختران کم و سن و سال به اين گروه تروريستي، افشا شد.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار به نقل از پايگاه خبري ايلاف اظهار کرد: منابع انگليسي نوشتند "يک خواننده زن انگليسي يکي از کساني است که در جذب دختران کم سن و سال در گروه تروريستي داعش فعال است . او در شبکه هاي اجتماعي صفحاتي را با نام "عايشه" باز کرده است که در اين صفحات خود را دختري ۱۷ ساله معرفي مي‌کند، هدف او جلب اعتماد دختران کم سن و سال براي پيوستن به داعش است.

روزنامه تايمز انگليس نيز داستان يکي از مربيان موسيقي در اين کشور را فاش کرده است که کلاس درس موسيقي خود را به کلاسي براي جذب دختران کم سن و سال به داعش تبديل کرد.

سوابق اين مربي موسيقي پس از سه ماه تحقيق و تفحص در صفحات اينترنت و پي بردن به فعاليت هاي جانبدارانه او از داعش آشکار شده است.

اين فرد انگليسي در صفحات اجتماعي خود از شيوه هايي چون وعده زندگي و پول بهتر در سوريه استفاده مي‌‌کند تا دختران نوجوان و جوان را به دام بيندازد.

اين فرد ۴۵ ساله از منطقه کنت انگليس است که به همراه کودکش به داعش در سوريه پيوسته و در سوريه با يک جوان انگليسي اهل بيرمنگام ازدواج کرده است.
او پس از پيوستن به داعش نام "سکينه حسين" را براي خود برگزيد و نام پسرش را از جوجو به حمزه تغيير داد.
 
کد مطلب: 590 پ
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html